Kedves olvasó, idelátogató, bekukkintó! Üdvözöllek virtuális világomban!



2011. szeptember 12., hétfő

Egy pohár szeretet - tejszínhabos desszert

Ez a pohár desszert még a nyáron készült, de csak most jutott eszembe fel is tenni a blogra. Egy nyári napon palacsinta party-ra  hívtam a családod, mert joghurtos palacsintát sütöttem. Édesanyám viszont nem szereti a hideg palacsintát semmilyen formában, ezért neki szántam ezt. Friss gyümölcsöm csak a piros ribizli volt, de  bármilyen gyümölccsel készíthető.

A következék kerültek bele:
A pohár aljára egy nagy marék ribizli, aztán tört étkezési keksz, darabokra tört keserű csokoládé, ezt beborítottam reszelt tejcsokival, majd ismét raktam egy réteg gyümölcsöt és tört  csokit meg kekszet. A tetejére tejszínhabot fújtam, néhány szem ribizlivel diszítettem, és egy szivecskés piskóta is került bele. 

Volt sikere, de a joghurtos palacsinta sem maradt szégyenben.
 

1 megjegyzés: