Kedves olvasó, idelátogató, bekukkintó! Üdvözöllek virtuális világomban!



2011. május 30., hétfő

Angol zászlós muffin

Nyílt Napokat rendeztek a suliban. Fél lábbal angol tanárként, egy nagyon ügyes osztállyal angol teázót készítettünk a suliba látogató nyolcadikos diákoknak és kísérőiknek, hogy miután körbejárták a sulit, megnézték a jövendőbeli osztályokat, hálókat, információs központot, és lélegzetállító tornabemutatót, akkor nálunk pihenhessenek egy kicsit. Az eredti terv viszont változott, érkezésük előtt gyorsan megtanultunk két kis, rövid ismerkedő angol játékot, amelybe bevontuk a vendégeg diákokat is. Volt hi, ho, hi, ho, hi, ho, es B, I, N, G O és nagy ölelkezés a végén , és sok sok jókedvű nevetés. Ekkora már a bejáratnál őrködő angol katonák is megszelídültek és csak amúgy folyt belőlük a vicc és a jókedv. Gyors kezű, ügyes lányok kínálták a teát és a muffint is, amelyekbe előzőleg elkészített angol zászlócskákat szúrtak. Közél szász  muffin és  száz szelet kalács fogyott el...

Muffin recept

Ez a jól bevált muffin receptem mindig nyerő, testvéremtől tanultam,  de eltér az erdeti angol változattól, mert nincs semmi töltelék benne, én csak klasszikus muffinnak nevezem. 18 darab lesz ebből az adagból.

Hozzávalók
 4 tojás
3o dkg liszt
3o dkg cukor
25 dkg margarin
fél citrom reszelt héja
1 cs vaníliás cukor
1 sütőpor

Elkészítés

A cukort a tojásokkal habosra kavarom, aztán hozzáadom a felmelegített margarint, majd a liszttel elkevert sütőport, a citromhéjat és a vaníliás cukrot. Mixerrel készítem, ezért kb 5 perc alatt kész van, addig előmelegítem a sütőt. Kapsznikba öntve, vagy olajjal kikent muffinformába öntöm, aztán tűpróbáig sütöm.
Ami éppen kéznél van azzal díszítem, most apró színes cukorkákat választottam és csokimázat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése