Kedves olvasó, idelátogató, bekukkintó! Üdvözöllek virtuális világomban!



2011. március 28., hétfő

Briós alapfokon


Briós alapfokon... hát igen, valóban alapfokon...semmi előképzés nélkül... hmmm....merész vállalkozás.
Egyik téli estén olvastam az Erdelyi konyhában, gondoltam milyen csodaszépek, biztosan nagyon finomak, kukucs be a konyhába, van hozzá minden, miért ne ?
Addig nem is volt gond, amíg a tészta kelt, hanem a receptben egyszerűen az állt, hogy brióst formázunk. Jó, jó, de hogyan ? Elő google, images, míg végre kaptam némi infót a briós formázásához. Aztán mert későre járt, a meglévő infóim birtokában, gyorsan hamar megformáztam, ahogy tudtam, az én briósaimat.
Kicsit kezdetlegesek és a tetején sem sikerült igazán a forma,  de annál finomabbak lettek.

 A receptről és a formázás titkairól itt lehet olvasni.

Köszönet a szerzőnek érte :))

6 megjegyzés:

  1. Az aki ennyi szeretettel ír a sütés-főzésről, csak csodákat képes alkotni a konyhában. Akik pedig meg is kóstolhatják az alkotásaidat, szeretettel fognak gondolni Rád, mert valóban szebbé teszed számukra a szürke hétköznapokat!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tücsök Bogár!
    Köszönöm szépen ezeket a szép gondolatokat, blogom is, és jómagam is, gazdagabbak lettünk általuk. Szép napot Neked!

    VálaszTörlés
  3. Van, akinek sokadszori sütésre sem lesz szebb. Az illatuk idáig lengedezik :) S aki ilyen szeretettel mozog a konyhában, annak biztos gyönyörű briósai (is) sülnek legközelebb.

    Köszönöm, hogy olvasóm lettél :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Garffyka!
    Köszönöm a bíztató szavakat.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Az én első briósaim sem mehettek volna a világ kiállításra. Én egy hurkából csinálom és laza csomót kötök belőle. Aztán ez végeket áthúzom az ellenkező oldalra és a csücsköt bedugom a nyílásba. Köszönöm, hogy az olvasom lettél.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Vali!
    Köszönöm az együttérzést! Szerencsére, hogy vannak, vagytok a neten, rengeteget tudok tőletek tanulni.Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés