Kedves olvasó, idelátogató, bekukkintó! Üdvözöllek virtuális világomban!



2011. február 22., kedd

Első bejegyzésem

               Tulajdonképpen régi adósságom egy gasztroblog létrehozása, elsősorban magammal szemben.  Eddig mindig csak ámultam, bámulam az ügyes konyhatündérek lelkesedésen, ügyességén, kitartásán, ezt-azt készítettem, lefényképeztem, recepteket összegyűjtöttem, aztán valahová eltüntek a konyhában, lejegyeztem már a kedvenceimet Iringó kifestősének hátára ( aztán a vízfesték elmosta), Romtelecom számla borítékjára, aztán a tűz elényésztette, és így lehetne sorolni...

Mostantól viszont ide igyekszem összegyűjteni, receptjeimet, élményeimet, benyomásaimat és apró örömeimet is.

Szeretettel várlak, hogy bekukkints hozzám, a virtuális konyhámba, hátha találsz néhány finomságot testnek, léleknek egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése