Kedves olvasó, idelátogató, bekukkintó! Üdvözöllek virtuális világomban!



2011. augusztus 23., kedd

Vörös áfonyás- mazsolás kalács Útravalónak


Nyaralni indult a család, szüleim és testvéremék a jól megérdemelt pihenőnapok eltöltésére készülődtek. Ilyenkor sosem állom meg, hogy egy kis finom útravalót ne készítsek. Időm kevés volt, ezért az egyszerű kalács mellett döntöttem, amelynek a receptje itt található. Annyit változtattam, hogy mazsolat és vörös afonyát is tettem bele, amitől aztán igazán finom lett. Mazsolát azért, mert  cukrot tartalmaz, pótolja az energiát utazás közben, a vörös afonya pedig fanyar, savanyú- keserű izével mégis frisseséget, üdeséget adott a kalácsnak.
Ezúttal is három nagy kalácsot sütöttem, egyik ment az úti táskába, a második ment a csomagba, hogy majd megérkezve is legyen egy szelet kalács a kávé mellé, a harmadik fele ment a férjem úti csomagjába, a harmadik második fele pedig kedves magyarországi vendégeim pocakjába, akik éppen akkor tértek be hozzánk :))
Szerencsére az első szeletet idejében lefotóztam.

2 megjegyzés: