Kedves olvasó, idelátogató, bekukkintó! Üdvözöllek virtuális világomban!



2011. augusztus 17., szerda

1oo-os natúr paradicsomlé


Idén készítettem paradicsomlevet először, nem igazán rajongunk érte, de azért jó, ha van  eltéve egy-két üveggel.  Katakonyhájában leltem meg ezt az egyszerű eljárást, és nagyon megtetszett. A paradicsomot ledaráltam, a levet felfőztem és forrástól számítva még 15 percig főztem, majd melegen üvegekbe raktam, és száraz dunszt. Semmilyen ízesítést nem adtam neki, csak natúron készítettem, még só vagy cukor sem került bele, így elvileg bármihez felhasználható, de ivóléként is megállja a helyét.
És ami a legfontosobb - semmi mesterséges színezék, semmi tartósítószer -hát ez az, ami megfizethetelen.

5 megjegyzés:

  1. Ez bizony az. Én paradicsomlevesnek használom, ha készítek ilyet.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk a család férfitagjai körében örvend inkább nagyobb népszerűségnek, talán azért mert nem annyira édes, mint a baracklé.

    VálaszTörlés
  3. Helga, de biztos, hogy megáll? Mert én mindig attól félek, hogy esetleg kiadok jó sok pénzt valamire, belefektetek egy csomó munkát, és a végén még ki is kell dobnom. Ilyenkor mondom azt, hogy inkább 1 teáskanál szalicil, mintsem kárba vesszen. És még azzal a szalicillel is jobb, minthaaz üzletből vennénk, hiszen abban még sok más is van, mégha nem is írják rá a címkére. Egyszer kicsiben kipróbálom, az biztos, és ha minden rendben, utána nagyobb tételben is elkészítem.

    VálaszTörlés
  4. Hát ezzel én is így vagyok...Elsőre nem is készítettem sokat, csak 3 literrel. Egy kisebb üveggel félrettem, hogy lássam mi lesz vele, a többit pedig a hűtőbe tettem. Katakonyhájában azt írja, hogy neki így mindig eláll, akár két évig is. Kíváncsian várom, hogy fog viselkedni az, amit félretettem. Jó munkát Neked, szép napot!

    VálaszTörlés